Pořadatelům se naplnil sen, když se startovní listina zaplnila do posledního místa. Vypsáno bylo 30 startovních pozic, o nichž se podělilo 12 motocyklistů a 18 majitelů předválečných automobilů. Mezi jejich stroji byla nejstarší dvojice motocyklů Indian, typ Prince a Scout 600, oba z roku 1925. Jen o rok později byl vyroben americký Ford T coby nejstarší automobil.
Harmonogram večerní jízdy zůstal shodný s předchozími ročníky. Od 17 hodin byla zahájena registrace, po ní následovala společná večeře a pak již v 18.15 hodin start první posádky. Hned po odmávnutí čekal na soutěžící první test přesnosti v délce 280 m. Po něm následoval nejprve průjezd táborskou částí s názvem Nové město a poté kličkování úzkými uličkami historického centra včetně povinného průjezdu třemi kontrolními stanovišti a v každém z nich jedna z otázek vědomostního kvízu.
Samozřejmě nesměl chybět měřený úsek v čelkovických serpentinách, kam přijížděly posádky za již velmi pozdního soumraku. Přesto přetrvávala dobrá viditelnost, a to i díky příznivému počasí, které nakonec k radosti všech panovalo po oba soutěžní dny. Absolvováním druhého testu přesnosti ještě program nekončil. Z Čelkovic byl naplánován další přejezd do Slap u Tábora do areálu společnosti API, která se zabývá přestavbou osobních automobilů různých značek na vozidla pro handicapované řidiče. Majitelé firmy zde kromě občerstvení připravili prohlídku technicky špičkového provozu včetně ukázky testu pevnosti upravovaných karoserií.
To už se blížila osmá hodina večerní a bylo třeba vrátit se do místa startu, kde pořadatelé mezitím nachystali slavnostní vyhlášení výsledků. Pořadí bylo stanoveno společně pro motocykly i automobily, protože však byla tato jízda samostatně zařazena do Jihočeského poháru historických vozidel, body do tohoto poháru byly přiděleny odděleně, a to vždy deseti nejlepším. Konkrétní pořadí najdete v tabulkách z přílohy.