První říjnovou sobotu se města Tábor a Sezimovo Ústí stala cílovými místy etap setkání majitelů motocyklových a automobilových veteránů. Kolona 13 motocyklů a 18 automobilů vyjela po desáté hodině dopolední od Střední průmyslové školy strojnické v Táboře a dorazila na náměstí Tomáše Bati hodinu před polednem. Improvizovaná výstava přilákala řadu sezimoústeckých občanů, zejména pak dědové v doprovodu svých vnuků měli na co vzpomínat. Vždyť zvláště mezi motocyklovým exponáty byly takové skvosty jako například belgický stroj FN z roku 1927 pana Jiřího Svobody z Bechyně nebo NSU 500 OHV s týmž datem v rodném listu pana Richarda Kříže z Plané nad Lužnicí.
Zkrátka nepřišli ani obyvatelé Sezimova Ústí I, neboť krátce po poledni se kolona dala opět do pohybu a zamířila ulicí dr. Edvarda Beneše přes Husovo náměstí směrem do Tábora, kde pro účastníky pořadatelé připravili dvoukolovou jízdu do vrchu čelkovickými serpentinami. Na závěr se všichni účastníci přesunuli do historického centra města Tábora, kde se netrpělivým divákům za doprovodu norské dechové kapely historické stroje předvedly ještě jednou při výstavě na Žižkově náměstí. Vyhlášení výsledků pak proběhlo v krásném gotickém sálu bývalé radnice.
Vítězem v kategorii motocyklů se stal pan Josef Mašát na policejním Indianu Scout 45 (1928) a mezi dvoustopými vozidly si vítězství odnesl pan Luboš Kratochvíl s „broukem“ VW 1200 (1962). Oba jezdci absolvovali celodenní soutěž bez jediného trestného bodu. Zvláštní cenu získal pan Jan Soukup s nejstarším vozidlem soutěže, kabrioletem Tatra 11 z roku 1923.
Setkání historických vozidel uspořádal Motoklub táborské průmyslovky jako vzpomínkový závod na kdysi tradiční závody historických vozidel do vrchu, konané v Čelkovicích v 70. a 80. letech. I když se skutečně závodilo, šlo především o vydařenou společenskou událost, nad kterou převzaly záštitu radnice měst Tábora a Sezimova Ústí.