S každým ročníkem přibývalo účastníků, ale také odvaha pořadatelů pouštět se na doposud neznámá území. Nakonec, nová trasa představovala určité dobrodružství a také novou zábavu. A tak se k pořadatelským městům Tábor, Planá nad Lužnicí a obci Slapy u Tábora poprvé připojila také Soběslav.
Náměstí v Soběslavi skýtalo vynikající prostor pro výstavu historických motocyklů a automobilů, jejichž počet výrazně překročil magickou stovku (konkrétně se postavilo na start 61 automobilů a 54 motocyklů). Divácky atraktivní podívaná s kulturním programem přilákala tolik zájemců o stroje z minulého století, že přejít z jednoho konce náměstí na druhý vyžadovalo značné úsilí.
Setkání připadlo na sobotu 7. října 2006, což byl doposud nejzazší termín z pěti ročníků. Obavy pořadatelů z chladného počasí se naštěstí až tolik nenaplnily, i když při jízdě do vrchu v Čelkovicích trať skropilo několik dešťových kapek. Program byl nabitý, ale náročné celodenní přesuny v celkové délce téměř 60 km nikdo z účastníků nevzdal.
Časový harmonogram:
08.00 – 09.30 prezence, poučení – SPŠ Tábor
10.00 – 10.30 start do 1. etapy před SPŠ Tábor na Maredově vrchu –
jízda z Tábora do Plané nad Lužnicí a Soběslavi (22 km)
10.30 – 12.00 zastávka v Soběslavi s občerstvením (výstava vozidel)
12.00 – 12.30 start do 2. etapy – jízda ze Soběslavi přes Želeč do Slap u
Tábora (část etapy s měřeným průjezdem dle zvoleného
rychlostního průměru) (25 km)
13.00 – 13.30 krátká zastávka ve Slapech u Tábora
(parkoviště u restaurace)
13.30 – 14.00 start do 3. etapy ze Slap u Tábora do Čelkovic
(při startu technická bodovaná disciplína) (4 km)
14.00 – 15.00 výstava vozidel v Čelkovicích před startem do speciální
rychlostní zkoušky
15.00 – 16.00 4. etapa – speciální rychlostní zkouška
jízda pravidelnosti (cca 1 km)
16.00 – 16.15 seřazení vozidel v Čelkovicích
16.15 – 16.30 spanilá jízda všech účastníků na Žižkovo náměstí (4 km)
16.30 – 18.00 výstava vozidel na Žižkově náměstí s vyhlášením výsledků
a předáním cen garanty setkání pro startující
Každý účastník si před startem do první etapy zvolil jeden ze tří jízdních průměrů, kterým musel projet určené úseky etapy. Vítězem v samostatných kategoriích „Motocykl“ a „Automobil“ byl vyhlášen ten jezdec, který získal po součtu časů a z technické disciplíny nejméně trestných bodů. Za předčasný, resp. pozdní příjezd do časové kontroly: 1 vteřina = 1 trestný bod, za nezastavení u časové kontroly 100 trestných bodů. Zároveň byla vyhlášena cena startujících o nejzajímavější zúčastněný stroj z obou kategorií.