Již pošesté v řadě se uskutečnilo táborské setkání historických vozidel. Po zkušenosti z předchozího ročníku se v Soběslavi všem zalíbilo, a tak se toto jihočeské město opět stalo po roce etapovým městem setkání. V programu samozřejmě nesměla chybět jízda do vrchu čelkovickými serpentinami, tentokrát přesunutá na začátek setkání do dopoledních hodin, ani závěr na táborském Žižkově náměstí.
Jako pokaždé začínal program u táborské průmyslovky, hlavního pořadatele akce. Následoval přesun do Čelkovic, kde účastníci, kterých bylo opět o něco více (celkový počet stoupl téměř na 140), absolvovali jízdu do vrchu a poté přesun do Soběslavi po trase Lom – Maršov – Obora – Želeč – Třebiště – Skalice – Rybova Lhota – Klenovice. Dvouhodinová přestávka na náměstí v Soběslavi byla vyplněna vystoupením hudební skupiny a mažoretek, největší pozornost diváků ale logicky patřila vystaveným veteránům.
Po slavnostním startu ze soběslavského náměstí se účastníci vydali zpět k Táboru, tentokrát po pravém břehu Lužnice po trase Sedlečko – Myslkovice – Košice – Skopytce – Dlouhá Lhota – Turovec – Čekanice. První vozidlo dorazilo do historického centra Tábora před avizovanou 16. hodinou. Netrvalo to ani 30 minut a vnitřní plocha Žižkovo náměstí byla beze zbytku vyplněna cennými skvosty motoristické minulosti.
Významným obohacením 6. ročníku byla účast několika vozidel z hornorakouského veteránského klubu z města Wels, s nímž se podařilo o několik měsíců dříve navázat kontakt. Díky tomu dorazil do Čelkovic doposud nejstarší stroj, jaký kdy v naší jízdě startoval. Jednalo se o americký Oldsmobil z roku 1904, s nímž se jeho majitel zúčastnil slavného britského závodu historických vozidel Londýn – Brighton v roce 1988.