Pořadatelům z VCC Jindřichův Hradec se každoročně daří zajistit několik skutečně raritních kousků. Letošek nebyl v tomto ohledu výjimkou. Vedle osvědčených zástupců jednostopých vozidel, mezi nimiž drželi trumf manželé Sojkovi s nejstaršími motocykly v soutěži (Růžena Sojková přijela s motocyklem Royal Enfield z roku 1925, Petr Sojka startoval na českém stroji Praga BD 500 z roku 1928) a jimž stářím stroje konkuroval jen Adam Holboj s motocyklem Indian Prince z roku 1928, přitahovaly největší pozornost návštěvníků dva automobily z meziválečného období. Jedním z nich byl subtilní BMW Dixi (1928) Karla Petscheho, který se i se svým dámským doprovodem neopomněl vybavit nejen dobovým oblečením, ale také funkčním gramofonem z meziválečného období, jak dokládá úvodní fotografie k tomuto článku. Druhým výstavním kusem byl Peugeot 402 z roku 1936 Jiřího Chalupy s avantgardně aerodynamickou stříbřitou karoserií. Ovšem titul nejstaršího účastníka připadl obdobně jako před rokem Renaultu MT s datem výroby 1924, s nímž v Jindřichově Hradci soutěžil František Kocanda. Nejpočetnější skupinu tvořily automobily kategorie A2 s rokem výroby 1951 a mladším, jichž bylo v cíli klasifikováno 45 z celkového počtu rovných osmi desítek startujících, což byl zároveň limit pro počet možných účastníků.