Zelená Tatra 11 z roku 1923 a startovní číslo 201. Za volantem kabrioletu s černou plátěnou střechou Jan Soukup. Obrázek, který rok co rok spatřujeme při čelkovické jízdě do vrchu již od roku 2002. Nechyběl ani jednou, protože mu to čest nedovolí. Byl u zrodu táborského klubu veteránistů v 60. letech minulého století, zúčastnil se obnovených jízd 1000 mil československých a aktivně se podílel na organizaci prvních závodů historických vozidel v Čelkovicích v letech 1976 až 1978. Když se po dlouhé přestávce podařilo táborské průmyslovce v roce 2002 znovu přivést veterány na start jízdy čelkovickými serpentinami, nemohl u toho chybět. Tehdy mu bylo 66 let a jeho tatřička byla ještě o 13 let starší. Přesto neztratili nic ze své vitality a tak je tomu dodnes.
Stejně jako zůstal Jan Soukup věrný svému povolání, když se celý život coby spojovací technik staral v táborském okrese o telefonní ústředny, tak mu až do důchodového věku vydržela láska k historickým strojům. A to již téměř šest desetiletí. Jeho vůbec prvním veteránem byl motocykl Laurin & Klement z roku 1903, který si pořídil počátkem 60. let. K tomu, že nakonec přesedlal na auta, mu pravděpodobně pomohla nemilá příhoda s jistým Borisem N. z Pardubicka, který jej nevybíravým způsobem podvedl, když od něj historický motocykl kupoval. Boží mlýny ale zase jednou zamlely na spravedlivou notu. Není to ani rok, když Jan Soukup odpovídal telefonicky zájemci o koupi znaků z automobilových chladičů. K jeho překvapení se dotyčný na druhém konci představil jako Boris N. a když si vzájemně vysvětlili, kdo je kdo, koupě chtivý vykuk přiznal, že si své dávné podvody nakonec poctivě odseděl za mřížemi.
Jan Soukup sedlal řadu cenných veteránů, z nichž mnohé vlastníma rukama vrátil zpátky k životu. Otevřená Tatra 11 mu zůstala souzená jako věrná družka dodnes, vlastnil ale také Tatru 12, 57, 75 a Tatraplán. Z dalších automobilů stojí za zmínku italský Fiat 508 Balilla, vojenský VW Kdf z roku 1944 (ten je dodnes součástí Soukupovy soukromé sbírky), Aero 500, Aero 662 nebo Praga Picollo z roku 1944, která prošla renovací jako zatím poslední. Dnes už si Jan Soukup především užívá jízdy ve své oblíbené tatrovce, a tak ho můžete potkat při různých akcích po celých jižních Čechách. V nedávné minulosti se svými veterány několikrát zamířil i do zahraničí, když se zúčastnil srazů a výstav historických vozidel v sousedním Rakousku a Německu.